środa, 11 listopada 2015

Moje Inspiracje Vintage na Youtube



Witam na moim nowym blogu!

Chcę się na min podzielić z Wami moją pasją do wszystkiego co vintage.

Zacznę zatem od tego, czym inspiruję się już od dawna - kilku moich ulubionych kanałów Youtube:

Po pierwsze

 

LisaFreemontStreet

 Tu znajduję porady na temat włosów i retro fryzur. Ta vlogerka opowiada także o strojach i interesuje się podobnym okresem historycznym co ja, czyli latami 1940, 1950.




Po drugie



The Cherry Dollface

To amerykańska modelka pinup. Uwielbiam, gdy opowiada o makijażu rockabilly i fryzurach. Od czasu do czasu coś gotuje.






Po trzecie

 Lilly Jarlsson  


Niemiecka vlogerka (mówi po angielsku bardzo dobrze ale ma też kanał po niemiecku), kosmetyczka i pasjonatka vintage. Mówi o włosach, makijażu i ogólnie życiu w stylu retro.






Oczywiście są też inne kanały Youtube warte uwagi, jednak te odwiedzam najczęściej. Mam też nadzieję, że wkrótce pojawią się kanały na ten temat w języku polskim. A może już jakieś są a ja ich nie znam. Może Wy mi coś polecicie...

Zapraszam do dodawania komentarzy...

Pozdrawiam Was serdecznie

Nika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz