środa, 25 listopada 2015

Wakacje w stylu vintage

Za oknem zrobiło się paskudnie więc naszło mnie na wspomnienia - wspomnienia z wakacji.
W tym roku pojechałyśmy z młodą do Torunia. Tu zarezerwowałyśmy pokój w hotelu "Pod Orłem". Co mnie do tego skusiło, to nie tylko fakt, że mieści się on na samej starówce, ale też jego historia. Został zbudowany w1886 i przetrwał do teraz. Funkcjonował też w czasach wojny. Właściciel jest bardzo sympatyczny i odpowiedział na kilka pytań jakie miałam co do budynku. Dowiedziałam się na przykład, że część mebli należała do oryginalnego wystroju hotelu w czasach wojennych. Inne zostały dokupione później.

Zrobiłam też zdjęcia naszego pokoju, ale nie mogę ich znaleźć. W każdym razie hotel ma swój klimat i czułyśmy się w nim jak gwiazdy starego kina. Chętnie pojadę tam znowu. Jeśli chcecie poczytać więcej o hotelu, to można zajrzeć na ich stronę: http://podorlemtorun.pl/


 
 






 


A Was też urzekły jakieś ciekawe miejsca w te wakacje? A może też znacie ten hotel?
Pozdrawiam,
Nika



P.S. Nikt nie płaci mi za ten post...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz